Sunday 5 July 2015

DAP dan ejakulasi pra- matang.

apakah benar DAP kini telah menjadi pilihan anak muda? Adakah DAP dilihat sebagai sebuah parti yang mampu memuaskan hati semua pihak? Adakah DAP adalah parti yang dilihat sama kuat dengan UMNO?

Saya memuji taktikal politik DAP yang begitu mesra dengan rakyat. Bagaimana DAP berjaya menarik sokongan orang Melayu. Pencapaian DAP yang terhebat bagi menarik sokongan orang Melayu ialah berjaya menempa Pak Samad sebagai token untuk menarik sokongan orang Melayu.

Orang Melayu tidak suka melihat pemimpinnya hanya menjadi token. Ini realiti yang perlu DAP telan. DAP tidak perlu bersetubuh dengan bantal hanya kerana "Melayu Internet" seolah-olah memberi sokongan kepada DAP.

Gabungan Anak Muda yang mendesak supaya parti pembangkang di Malaysia bersatu. Desakan ini adalah untuk menjatuhkan UMNO dan Barisan Nasional. Gabungan Anak Muda tidak berminat untuk menyertai DAP kerana minat kami yang sebenarnya ialah menjatuhkan kerajaan yang korup.

Ketika DAP Sabah dan Sarawak memutuskan hubungan dengan PAS pada mac lalu. Anak muda melihat PAS sebagai sebuah parti yang bermasalah. PAS dilihat sebagai perosak Pakatan Rakyat. Sehinggalah muktamar Jun lalu yang menjadi kemuncak perpecahan Pakatan Rakyat.

Saya tidak mendaftar mengundi dan tidak akan mengundi pilihanraya di Malaysia. Saya tidak akan mengundi DAP dan saya juga tidak akan mengundi UMNO. Apa yang saya mahu ialah kerajaan UMNO ini dijatuhkan dan seterusnya membuka sepenuhnya ruang demokrasi.

Saya melihat isu perpecahan ini sebagai satu bala kepada harapan rakyat untuk melihat UMNO jatuh. Selain itu, saya juga tidak nampak sokongan orang Melayu kepada DAP bertambah selepas perpecahan ini. Adapun orang PAS yang keluar menyertai DAP bukanlah bermakna MELAYU telah menyokong DAP.

Selain itu, ini adalah mesej jelas dinosaur politik, Lim Kit Siang bahawasanya DAP adalah sebuah parti Cina yang berkerjasama dengan Melayu dan India atas dasar demokrasi. Jika Lim Kit Siang menafikan hak orang Islam untuk melaksanakan hudud, Orang Islam juga berhak untuk menentang dasar demokrasi dan liberalisma.

Ada baiknya Lim Kit Siang dan kawan-kawannya menutup mulut dari terus melukai hati orang Islam yang kelihatan bersabar. Bersabar untuk apa? untuk menjatuhkan UMNO dan Barisan Nasional.Dinosaur politik seperti Lim Kit Siang, Hadi Abdul Awang ini perlu anak muda tolak.

Idea mereka ketinggalan zaman, ketika mereka menyuarakan demokrasi, mereka mengamalkan kukubesi. Lebih kasihan sosok ini yakin yang mereka mendapat sokongan orang Melayu. Ejakulasi pra matang kononnya melayu sudah menyokong DAP. kah kah kah

Oleh sebab itu, anak muda harus bersatu. Anak muda semua bangsa harus bersatu. Sampai bila orang-orang tua  ini yang akan membuat keputusan untuk negara ini. Adakah anak muda hanya macai? Adakah anak muda hanya layak bekerja menjayakan cita-cita orang-orang tua ini? Anak muda harus berani menegakkan kemahuan dan idea masing-masing.



SOLIDARITI DAN SETIAKAWAN

ANAK MUDA SEMUA BANGSA BERSATULAH!


No comments:

Post a Comment