Monday 6 July 2015

SOLIDARITI DAN SETIAKAWAN


SOLIDARITI DAN SETIAKAWAN

Solidariti bukanlah bererti melawat orang di lokap-lokap, SOLIDARITI ialah bekerja bersama-sama dalam menjayakan sesuatu tujuan (perjuangan).Ini adalah JALAN KELUAR kepada semua masyarakat Malaysia.

Menumbangkan kerajaan yang korup dan menghapuskan penindasan dan diskriminasi merupakan cita-cita mulia. Ambisi mulia ini tidak akan tercapai jika kita bercakaran. Hulurkan tangan, jalinkan kasih dan saling bertolak ansur serta hormat menghormati. BERSATULAH dan MELAWAN dalam satu ketumbukan.

Ketepikan dahulu agenda peribadi, ketepikan dahulu segala sakit di hati. Ayuh kita mengambil sikap untuk peduli kepada negara ini. Pembebasan negara ini adalah pembebasan diri. Pembebasan ini akan menjadi contoh kepada generasi akan datang. Sudah pasti kita tidak mahu perjuangan ini menjadi bahan ketawa anak cucu kita pada masa akan datang.

BERSOLIDARITILAH wahai semua anak muda sekalian bangsa. Kita tidak mampu mengubah negara ini bersendirian melainkan kita bersatu untuk menjadikan Malaysia lebih baik, ayuh BERSATU dan MELAWAN!!!!

JALAN KELUAR KITA IALAH MENGHUMBAN SEMUA KORUPTOR KE DALAM PENJARA!!!


SOLIDARITI DAN SETIAKAWAN





No comments:

Post a Comment